Kontakt


Centrální pobočka Praha +420 223 001 190
Pobočka Hradec Králové +420 770 161 110
Pobočka Liberec +420 606 074 424

Hledání

iDirection blog Nejnovější

Co když iPhone hlásí „žádná SIM“?

Co když iPhone hlásí „žádná SIM“?

2.1.2019 | Autor: iDirection

Níže si můžete přečíst pár rad, které vedou k odstranění podobné situace a obnovení správného fungování vašeho zařízení.

Jak na věc

  1. Jako první věc se přesvědčte, že máte aktivní tarif u vašeho mobilního operátora.
  2. Druhé a stejně jednoduché řešení je vypnutí a opětovné zapnutí iPhone. Zabere to jen malou chvíli, ale vypnutí a zapnutí nebo restartování je často velmi účinné na mnoho poruch a technických potíží.
  3. Aktualizujte iPhone na nejnovější verzi iOS.
  4. Nastavení – Obecné – Informace zkontrolujte, jestli není dostupná aktualizace nastavení operátora. Jestliže je nová k dispozici, zobrazí se nabídka k její instalaci. Při povinné aktualizaci vydané operátorem se zobrazí tlačítko OK. U nepovinných tlačítko Aktualizovat. Aktualizace nastavení operátora umožňují vašemu operátorovi aktualizovat nastavení sítě. Uvedené aktualizace vychází v zájmu zlepšení výkonu a možností připojení k mobilní síti. Veškeré bližší informace o aktualizacích vám sdělí váš operátor. 
  5. Vyjměte SIM kartu ze zásuvky a znovu ji vraťte zpět. Vždy se ujistěte, zda je zásuvka dobře zavřená a nehýbe se. V případě jejího nedovření nebo kývání navštivte servis iPhone. Je možné, že bude nutná oprava iPhone.
  6. Zkontrolujte zásuvku SIM karty, jestli neobsahuje prach a nečistoty. Můžete se je opatrně pokusit odstranit stlačeným vzduchem nebo zařízení předat na servis iPhone.
  7. Vyzkoušejte jinou SIM kartu. Jestliže žádnou další nemáte, navštivte prodejnu svého operátora. Zde můžete použít náhradní SIM kartu a ověřit její funkčnost ve vašem iPhone. Je možné, že je vaše SIM karta vadná a budete ji muset vyměnit. Pokud do iPhonu vložíte novou SIM kartu, musíte si stáhnout nastavení nového operátora.

Problém SIM karty stále přetrvává

Pokud vám ani jedna uvedená možnost nepomohla s vyřešením problému se SIM kartou a stále se zobrazuje hláška „Neplatná SIM“ nebo „Žádná SIM“ , kontaktujte autorizovaný servis iPhone.
Dříve než předáte své zařízení na iphone servis, nezapomeňte zálohovat všechna data pomocí iTunes nebo iCloud.