Kontakt


Centrální pobočka Praha +420 223 001 190
Pobočka Hradec Králové +420 770 161 110
Pobočka Liberec +420 606 074 424

Hledání

iDirection blog Nejnovější

iPhone nenabíjí

iPhone nenabíjí

13.7.2018 | Autor: iDirection

Co když se váš iPhone nenabíjí


Úplně první věc, kterou můžete udělat je zkusit jinou zásuvku. Čas od času se stane, že i ona přestane fungovat. Další nejpravděpodobnější příčinou může být prach či jiná nečistota usazená v portu nabíjení. Díky nečistotám se může stát, že se vám nepodaří nabíjecí hlavu do portu zasunout nebo je zastrčená nesprávně. Můžete se ke svému iPhonu chovat sebeopatrněji, přesto se do Lightning portu bohužel může dostat spousta smetí a nepořádku. To může mít za následek, že nabíjení vypadává nebo se telefon nenabíjí vůbec. Tyto nečistoty jde s trochou opatrnosti a s pomocí například párátka snadno odstranit. Dalším problémem, který se u iPhonů vyskytuje, je špatný nabíjecí Lightning kabel. Zkontrolujte, jestli není kabel viditelně poškozený, nemá zlomené nebo ohnuté konektory. Poškozené doplňky nepoužívejte. Jestliže je na pohled v pořádku, vyzkoušejte kabel na jiném zařízení stejné značky nebo v opačném případě zkuste váš telefon nabít jiným kabelem. Pokud je závada opravdu na straně Lightning kabelu a vy se rozhodnete pro koupi nového, mělo by se vždy jednat o originální kabel označený samolepkou Made for iPhone, iPod, iPad nebo kabel certifikovaný firmou Apple. Poslední možnou domácí opravou může být restart telefonu. Stačí tedy, když telefon vypnete a znovu zapnete, a můžete nabíjení opět vyzkoušet. Pokud všechny vaše snahy selhaly, vaše zařízení pravděpodobně potřebuje servisní opravu.

Když se váš iPhone přestane nabíjet na 80 %


Během nabíjení se může vás iPhone trochu zahřívat. V případě, že se baterie telefonu zahřeje příliš, může software nabíjení vypnout na 80 procentech, aby se nesnižovala její výdrž. V nabíjení bude iPhone pokračovat po poklesu její teploty nebo můžete vyzkoušet nabíjení telefonu na chladnějším místě.

Když se zobrazuje upozornění – doplněk není podporovaný nebo certifikovaný


Tato upozornění se vám můžou zobrazovat hned z několika důvodů. Může se jednat o znečištěný nebo poškozený nabíjecí port, vadný nebo společností Apple necertifikovaný nabíjecí doplněk nebo není USB nabíjecí kabel určený k nabíjení tohoto zařízení. Při odstraňování těchto závad můžete postupovat úplně stejně jako v případě nenabíjení se. Zkontrolovat a odstranit všechny nečistoty z nabíjecího portu, prohlédnout a zjistit případné poškození nabíjecího kabelu. Máte-li možnost, kabel vyzkoušet jiný, zařízení restartovat nebo vypnout a znovu zapnout.
Pokud se váš iPhone i nadále nenabíjí, můžete kontaktovat podporu Apple nebo ho zanést společně s napájecím adaptérem k autorizovanému poskytovateli servisu Apple nebo do prodejny Apple Store.