Kontakt


Centrální pobočka Praha +420 223 001 190
Pobočka Hradec Králové +420 770 161 110
Pobočka Liberec +420 606 074 424

Hledání

iDirection blog Nejnovější

Zapomenutý číselný kód na odemykací obrazovce a co s tím?

Zapomenutý číselný kód na odemykací obrazovce a co s tím?

19.11.2018 | Autor: iDirection

Vyberte způsob, jakým chcete zařízení vymazat

Pokud jste si před zapomenutím číselného kódu nevytvořili zálohu dat, bohužel neexistuje žádný způsob, jak data ze zařízení zachránit. Prevenci ale zvládnete i bez oprava iPhone. Zařízení musíte vymazat a tím dojde ke ztrátě všech dat a nastavení. Je proto vhodné veškerá data z iPhonu pravidelně zálohovat. Vyberte způsob, jakým chcete zařízení vymazat a tím vypnout přístupový kód:

  • odblokovat pomocí iTunes,
  • odblokovat pomocí iCloud,
  • odblokovat pomocí režimu zotavení.

Jak odblokovat iPhone pomocí iTunes

Pokud máte zařízení synchronizované s iTunes, můžete ho obnovit a tím vymazat celé zařízení a jeho kód. Jestliže nemáte k takovému zařízení přístup, využijte jiný způsob odblokování.
  1. Připojte iPhone k počítači, se kterým je synchronizovaný.
  2. Počkejte, než se iPhone s iTunes synchronizují a vytvoří zálohu.
  3. Jakmile synchronizace i zálohování skončí, klikněte na Obnovit.
  4. Až se při úvodním nastavení iPhonu dostanete na obrazovku nastavení, klepněte na Obnovit ze zálohy iTunes.
  5. Vyberte zařízení v iTunes. Podle data a velikosti vyberte nejvhodnější zálohu.

Jak odblokovat iPhone pomocí iCloud

Pro odblokování iPhone prostřednictvím iCloud musíte mít z dřívějška aktivovanou službu Najít iPhone. Pokud ji nemáte, využijte iTunes nebo odblokování pomocí režimu zotavení.
  1. Na jiném zařízení přejděte k přihlášení na iCloud.
  2. Po vyzvání se přihlaste pod svým Apple ID.
  3. V horní části okna klikněte na Všechna zařízení.
  4. Vyberte iPhone, který chcete vymazat.
  5. Kliknutím na Smazat vymažete data a kód iPhonu
  6. Nyní můžete iPhone nastavit jako nový nebo ho obnovit.

Jak odblokovat iPhone pomocí režimu zotavení

Pokud jste zařízení s iTunes ani iCloud nikdy nesynchronizovali, budete ho muset obnovit pomocí režimu zotavení.
    1. Připojte iOS zařízení k počítači a otevřete iTunes. V případě, že počítač nemáte, navštivte autorizovaný servis iPhone.
    2. Po připojení zařízení ho vynuceně restartujte:
      • iPhone 8 nebo iPhone X a novější – stiskněte a rychle uvolněte tlačítko zesílení hlasitosti. Potom stiskněte a rychle uvolněte tlačítko zeslabení hlasitosti. Nakonec podržte boční tlačítko, dokud se neobjeví obrazovka zotavovacího režimu.
      • iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus – podržte boční tlačítko spolu s tlačítkem zeslabení hlasitosti. Držte je stisknutá, dokud se neobjeví obrazovka zotavovacího režimu.
      • iPhone 6s a starší, iPad nebo iPod touch – podržte tlačítko plochy spolu s vrchním (nebo bočním) tlačítkem. Držte je stisknutá, dokud se neobjeví obrazovka zotavovacího režimu.
    3. Až dostanete na výběr, jestli chcete zařízení obnovit nebo aktualizovat, zvolte Obnovit. iTunes stáhne software pro vaše zařízení. Jestliže tato akce potrvá déle jak 15 minut, zařízení ukončí režim zotavení a vy budete muset opět opakovat kroky 2 a 3.
    4. Po ukončení procesu můžete zařízení nastavit a začít ho opět používat.
    Jedním z uvedených způsobů by se vám mělo podařit svoje zařízení smazat a nastavit na něm nový přístupový kód. Pokud se vám toto z nějakého důvodu nedaří, obraťte se na autorizovaný servis iPhone, kde vám s problémem rádi pomohou.